Snel zelf regelen

Veelgestelde vragen

Ontvang ik hetzelfde product dat ik op de foto zie?

Ja, behalve in het geval van producten die met de hand zijn vervaardigd, waarbij er kleine en unieke verschillen kunnen bestaan tussen het gefotografeerde product en het product dat u ontvangt.
We doen ons best om ervoor te zorgen dat de producten zo nauwkeurig mogelijk worden weergegeven op de foto's op onze website, maar houd er rekening mee dat kleine afwijkingen kunnen worden veroorzaakt door bepaalde omstandigheden zoals de apparatuur die wordt gebruikt om de website te bekijken.

Zoals we ook er hard aan werken om de beschrijving bij te werken zodra we ons bewust worden van merkbare variaties in onze producten die klanten mogelijk onaanvaardbaar vinden.

Kan ik de producten komen bekijken?

Dit is zeker mogelijk.
Vul dan gerust het contactformulier in en wij regelen dan zo snel mogelijk een afspraak zodat je in alle rust alles eens kunt bekijken en passen.

Dit gebeurd telkens op ons vestigingsadres te 
Trompetterstraat 11
3530 Houthalen-Helchteren
België

Hoe retourneer ik mijn producten?

Meld je retour aan via ons e-mail adres : Info@homemadewithlove.be
Je product opsturen werkt als volgt:

  1. Verpak je product in een stevige verpakking of hergebruik de verpakking waarin het product verzonden werd.
  2. Gebruik volgend adres om te verzenden :
    • The Sparkle
      Trompetterstraat 11
      3530 Houthalen-Helchteren
      België
  3. Geef je pakje af bij een postkantoor naar keuze 
    • Dit is op eigen risico en op eigen kosten

Zodra we jouw product ontvangen hebben, wordt jouw retourzending verwerkt en terugbetaald.

Opgelet : De goederen dienen hierbij in oorspronkelijke staat te zijn en dit geld niet voor maatwerk

Zullen jullie de artikelen die als ‘niet op voorraad’ staan, opnieuw bevoorraden?

Wij maken alle producten handmatig waardoor er een beperkte voorraad beschikbaar is. 
Is de voorraad toch uitgeput gaan we deze proberen zosnel mogelijk terug aan te vullen ofwel gaan we een nieuwe creatie maken.
Als er een product is waar u erg in geïnteresseerd bent, kunt u ons contacteren zodat wij kunnen bekijken of dit mogelijk is.

Mijn levering opvolgen

Zodra je bestelling de status "verzonden krijgt" krijg je een e-mail met een track&trace code. (uitgezonderd voor brievenbuspost)

Je kan de status van je bestelling ook opvolgen in "mijn account".
Er zijn verschillende statussen :

  • in de wacht : we hebben je bestelling goed ontvangen, de betaling nog niet.
    • je ontvangt een bestelbevestiging per e-mail
  • in behandeling : We hebben je bestelling en de betaling goed ontvangen. Je bestelling wordt klaar gemaakt en snel verzonden.
    • Je ontvangt een bestelbevestiging per mail
  • Afgerond / Verzonden : Je bestelling is verzonden
    • Je ontvangt een verzendbevestiging via e-mail
    • Je ontvangt een tweede e-mail met track&trace, zodat je jouw pakketje kan opvolgen (uitgezonderd bij brievenbuspost)
Contacteer ons

Hoe kan ik je helpen?

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.

Contact gegevens

Tel : +32 (0) 477 91 26 933
E-mail: info@homemadewithlove.be

Gratis verzending vanaf € 50

-

vestigingsadres : 
Dendas Steven
Trompetterstraat 11
3530 Houthalen-Helchteren
België
BTW : BE 0838.550.944